Magyar tulajdonú, az egész ország területén működő Megbízónk részére Ügyfélszolgálati adminisztrátort keresünk budapesti munkavégzésre.

Amit kínálunk:

  • rész- vagy teljes munkaidő (6 vagy 8 óra)
  • határozott idejű foglalkoztatás – az elvárások teljesítésétől függően lehet hosszútávú lehetőség is
  • családias, segítőkész, egyben fiatalos közösség
  • folyamatos mentori támogatás
  • egy nagyvállalat rendszereinek a megismerése

Feladatok:

  • az ügyfelektől beérkező bejelentések, reklamációk rögzítése és kezelése a rendszerekben
  • a feladott csomagok életútjának lekövetése
  • folyamatos kapcsolattartás a cég többi érintett osztályával
  • közreműködés a feltárt ügyek lezárásban a cég által kijelölt kollégával együttesen

Elvárások:

  • középfokú végzettség
  • magas szintű számítástechnikai ismeretek
  • ügyfélorientált, türelmes, nyitott személyiség
  • precizitás, nagy munkabírás, stressztűrő képesség
  • önálló munkavégzésre való alkalmasság

Előny:

  • ügyfélszolgálati vagy ügyfélközpontú adminisztrációs tapasztalat
  • idegen nyelv ismerete

Munkavégzés jellege: rész- vagy teljes munkaidős

Munkavégzés helye: Budapest VIII. kerület

Ha hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, hogy magyar nyelvű, fényképes szakmai önéletrajzát juttassa el hozzánk az alábbi űrlap segítségével.

ÖNÉLETRAJZ FELTÖLTÉSE

Kérjük, hogy mielőtt bármilyen személyes adatot elküld részünkre, olvassa el Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Back to top